English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تکمیل بزرگراه اردبیل - سرچم نیازمند ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل و بهره‌برداری از قطعات در دست اجرای اردبیل - سرچم نیازمند ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل بزرگراه اردبیل - سرچم نیازمند ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، محبوب حیدری با بیان این مطلب گفت: انتظار می‌رود با تخصیص و تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در روند تکمیل شبکه بزرگراهی استان و ارتقای ایمنی جاده‌ای باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: تکمیل بزرگراه‌ها در سطح استان نیز  نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است این در حالی است که در مناطق مختلف استان۲۲۰ کیلومتر بزرگراه در دست احداث است و لازم است ۳۴۰ کیلومتر دیگر احداث شود.

حیدری با بیان اینکه بر اساس مطالعات اولیه استان اردبیل به۸۱۴ کیلومتر بزرگراه نیاز داشت که تاکنون۲۳۷ کیلومتر احداث شده است، گفت: در سطح استان اردبیل احداث ۲۲۵ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در دست اجراست که با بازگشایی ۳۰ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در مسیر اردبیل – سرچم و افتتاح رسمی آن با حضور مقامات کشوری و استانی در ماه‌های آتی و ادامه این فعالیت‌ها ، در سال مالی جدید نیز شاهد افزایش بیش از ۵۰ کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ، مطالبات پیمانکاران فعال در طرح‌های راهسازی استان از محل خرید اوراق مالی اسلامی توسط بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شد و امیدوارم با پیگیری‌های استاندار ساعی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به حساب پیمانکاران واریز شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه