English

مدیرعامل شرکت مهرنوش:

عسل صادراتی شرکت مهر نوش با برند سبلان شهرت بین المللی دارد

مدیرعامل شرکت مهرنوش در بازدید منصور رستم نژاد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و هیات همراه از این واحد تولیدی گفت ؛ تولیدات این شرکت به کشورهای کانادا ، کویت ، ترکیه ، عربستان ، عمارات ، عراق و مالزی صادرشده است.

عسل صادراتی شرکت مهر نوش با برند سبلان شهرت بین المللی دارد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، فردین صفوی اظهار کرد: می بایست راهکارهایی اتخاذ شود تا محدودیت های صادرات عسل به دیگر کشورها نیز برداشته شود . با حل مشکل صادرات تمامی تولید کنندگان انگیزه بهتر و برتری برای تولید و شکوفایی این صنعت خواهند داشت . 

وی بیان داشت :خوشبختانه موقعیت جغرافیایی استان اردبیل به گونه ای است که بیش از ۲۷۰ گونه گیاهان دارویی و شهد زا تولید می شود و به دلیل برخورداری از آب و هوای مطبوع قابلیت ها و توانمندی های در سطح بالایی برای تولید عسل وجود دارد.

یکی از مشکلات عدیده ای که این صنعت با آن روبروست عدم مدیریت در تهیه و توزیع سموم مناسب مبارزه با کنه زنبور عسل است و بازار متاسفانه از داروهای چینی و تقلبی اشباع شده و تولید کنندگان نتیجه مطلوبی از مصرف اینگونه سموم بدست نمی آورند . انتظار بهره برداران و تولید کنندگان این است که دولت نظارت بیشتر و تخصصی تر به این امر داشته باشد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه