English

با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین؛

رونمایی از ماشین‌آلات سبک و سنگین و طرح‌های درآمدزایی دهیاری‌های استان اردبیل انجام شد

با حضور استاندار اردبیل، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مسئولین استانی و روستایی، آیین رونمایی از مرحله نخست ۲۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین دهیاری‌ها و ۱۳ طرح درآمدزایی دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان و تجلیل از دهیاران نمونه، برگزار شد.

رونمایی از ماشین‌آلات سبک و سنگین و طرح‌های درآمدزایی دهیاری‌های استان اردبیل انجام شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، صدیف بدری و احد بیوته، نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و جمعی از مسؤولان استانی و روستایی، آیین رونمایی از مرحله نخست ۲۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین دهیاری‌ها و ۱۳ طرح درآمدزایی شامل نیروگاه‌های گازی و خورشیدی، فرآورده‌های سیب‌زمینی (فرنچ فرایز)، گردشگری و بوم‌گردی دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان با اعتبار نزدیک به ۸۳۷میلیارد تومان و تجلیل از دهیاران نمونه، در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار شد.

شاهپور آذروند، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در این خصوص گفت: ۲۹۱ دستگاه ماشین‌آلات مذکور شامل نیسان حمل زباله، کامیون مکانیزه حمل زباله، لودر، گریدر، کامیون ۶ و ۸ تن، بیل زنجیره‌ای، تریلی کشنده و... بوده که با اعتبار ۸۶۶میلیارد تومان و تسهیلات ۸درصدی در اختیار دهیاری‌های استان اردبیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این ماشین‌آلات نقش مهمی در کارهای عمرانی، آبادانی و زیربنایی روستاها و همچنین در فصل زمستان و هنگام سیل و بحران خواهند داشت، تصریح کرد: از این تعداد ۶۲ دستگاه ماشین نیسان کمپرسی حمل زباله برای روستاهای با جمعیت بالای ۱۰۰۰هزار نفر و گردشگری بوده که اعتبار ۵۰میلیارد تومان بلاعوض از اعتبارات سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه