English

شهرداری تصمیم به حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گرفته است

شهرداری تصمیم به حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گرفته است.

شهرداری تصمیم به حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، چند سالی است که شهرداری با توجه به اهمیت توسعه گردشگری و ایجاد اماکن تفریحی اقدام به احداث مراکز فرهنگی و گردشگری کرده و سازمان‌ها و مناطق مختلف شهری در این سال‌ها با تلاش‌های مضاعف در کنار تغییر چهره شهر قم، سبب رونق این مراکز در گوشه و کنار شهر شده‌اند.

به‌منظور معرفی ظرفیت‌های شهر و جذب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری شهر قم، شهرداری تصمیم به حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گرفته است.

در غرفه شهرداری قم اقدامات مختلف شامل احداث هتل، احداث شهربازی‌ها، مراکز تفریحی، رستوران و اماکن مختلف مانند تله سیژ و سورتمه ریلی بوستان علوی و اقدامات در بوستان غدیر، در کنار مجموعه اقدامات سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر نظیر ایجاد فضای مناسب معماری در هسته مرکزی شهر و اقدامات سازمان زیباسازی شامل توسعه المان‌های شهری و نورپردازی در معرض دید مخاطبان قرارگرفته است.

همچنین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این نمایشگاه برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی‌شده که ازجمله آن می‌توان به حضور اعضاء ورزش پهلوانی، گروه پرده‌خوانی، گروه سرود با محتوای معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری اشاره کرد.

گفتنی است اکران تیزرها و فیلم‌های کوتاه معرفی شهر قم، پروژه‌های مدیریت شهری، تورهای متنوع قم گردی، برگزاری جلسات مشترک با شهرداری‌های کلان‌شهر ایران و دعوت از مدیران شهری و استانی ازجمله برنامه‌های شهرداری در نمایشگاه است.

شایان‌ذکر است نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از روز شنبه ۹ بهمن لغایت سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا۱۵ در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه