English

پیشرفت ۹۰ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۹۰ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم خبر داد.

پیشرفت ۹۰ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود بخشی یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری را ساخت فضاهای تفریحی‌ورزشی برای شهروندان دانست و اظهار داشت: در تلاش هستیم نیاز به فضای تفریحی‌ورزشی تمام مناطق را به ترتیب اولویت تأمین کرده تا بتوانیم به سرانه استاندارد در این حوزه رسیده و گام‌های خوبی نیز برداشته‌شده است.

وی ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه را موردتوجه قرارداد و افزود: این مجتمع یکی از مجموعه‌های مناطق هشتگانه شهرداری بوده و از سال ۹۹ توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم و اداره کل طراحی مراحل طراحی سازه آن انجام‌شده و در دو فاز عملیات احداث آن آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم، فاز یک مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه را شامل اسکلت‌بندی عنوان کرد و گفت: در فاز یک این مجموعه که سال ۹۹ آغاز شد، اسکلت‌بندی آن به پایان رسید و سازه آن تکمیل و در سال ۱۴۰۰ قرارداد فاز دوم آن برای تکمیل پروژه منعقد شد.

وی پیشرفت پروژه را ۹۰ درصد اعلام و ابراز کرد: در حال حاضر فاز دوم این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصدی داشته و باهدف و رویکرد افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی و با زیربنای ورزشی به مساحت یک هزار و ۲۳۵ مترمربع در مرحله تکمیل و نازک‌کاری است.

بخشی ادامه داد: این مجموعه ۳۰۰ مترمربع فضای اداری داشته و فضای ورزشی آن نیز شامل سالن بدن‌سازی و رختکن و همچنین سکوی تماشاچیان است؛ سالن اصلی آن نیز چندمنظوره و برای ورزش‌هایی مانند فوتسال، بسکتبال و والیبال طراحی‌شده و تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سیستم سرمایشی و گرمایشی مجموعه ورزشی را نیز تشریح کرد و یادآور شد: سیستم سرمایشی و گرمایشی مجموعه نیز سیستم هواساز بوده و محل مجموعه ورزشی در بلوار شهید دقایقی در شهرک امام حسن(ع) جنب بوستان امام حسن (ع) واقع‌شده و در تلاش هستیم تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه