English

تحقق ۹۵ درصدی بودجه سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۰

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به بودجه 60 میلیارد تومانی سازمان در سال 1400 گفت: نزدیک به 95 درصد این بودجه محقق شد.

تحقق ۹۵ درصدی بودجه سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدصادق زمانی با اشاره به عملکرد مالی و بودجه‌ای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ با مصوبه شورای اسلامی شهر قم عددی بالغ‌بر ۶۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون  تومان بود که در اصلاحیه به ۶۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

وی میزان تحقق این بودجه را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: از این مبلغ بیش از ۵۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان محقق شده که نزدیک به ۹۵ درصد است.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: درآمد سازمان که بهای خدمات به شهروندان و مؤسسات بوده نیز باید ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان درآمد می‌بود که ۱۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان آن محقق شد که ازنظر درصدی ۹۹ درصد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه درآمدهای حاصل از اموال نیز ۹۵ درصد محقق شده است، تصریح کرد: در این زمینه کمک‌های اعطایی دولت به مبلغ یک میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده بود که محقق نشد.

زمانی از کمک ۳۹ میلیارد تومانی شهرداری مرکز به سازمان در سال گذشته و تحقق ۹۶ درصدی این بودجه خبر داد و افزود: در سال گذشته حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه پرسنلی با ۸۷ درصد از سهم بودجه محقق شده است.

وی عمده هزینه‌های پرسنلی سازمان را پرداخت حقوق رانندگان دانست و یادآور شد: هزینه‌های سرمایه‌ای نیز یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده بود که ۸۲۱ میلیون تومان آن با درصد ۷۱ درصد محقق شد و هزینه‌های انتقالی ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به‌عنوان دیون پیش بیتی شده که بیش از ۳ میلیارد تومان آن محقق شده و ۱۰۵ درصد از تحقق را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه