English

تلاش برای کاهش زمان انتظار برای استفاده از اتوبوس در پردیسان

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از تلاش برای کاهش زمان انتظار برای استفاده از اتوبوس در پردیسان خبر داد.

تلاش برای کاهش زمان انتظار برای استفاده از اتوبوس در پردیسان

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید امیرعباس صفوی در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم که در منطقه هشت شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ‌بر ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در شهر فعال هست، اظهار کرد: این رقم در پنج سال گذشته بیش از ۳۰۰ دستگاه بود که این کمبود ناوگان به علت‌های مختلف مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ناوگان اتوبوس‌رانی جدید بوده و هزینه خاصی ندارند و بهترین شرایط را داریم، گفت: از این تعداد اتوبوس فعال، بالغ‌بر ۳۰ دستگاه به پردیسان اختصاص دارد که توسط سه خط این منطقه را پوشش می‌دهند.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی نقاط شبکه پردیسان همچنان تکمیل‌نشده است، ابراز کرد: مشکل بعدی عدم بازگشایی ورودی مجتمع‌ها به خیابان اصلی بوده که باعث می‌شود شهروندان مسافت زیادی را پیاده‌روی کنند تا به ایستگاه اتوبوس برسند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر نیازهای منطقه پردیسان خط اتوبوس‌رانی داخل منطقه است، چراکه خیابان‌ها و مراکز زیادی در این منطقه وجود داشته که این نیاز را ضروری‌تر کرده است.

صفوی با بیان اینکه در تلاش برای کاهش زمان انتظار شهروندان برای استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی در منطقه پردیسان هستیم، گفت: از دیگر کارهای در حال انجام، راه‌اندازی پایانه پردیسان است که با چند شرکت در حال مذاکره هستیم که سفرهای داخل شهری و برون‌شهری را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه