English

ارائه خدمات درمانی به ۲۲۰۰ زائر اربعین در موکب مسجد مقدس جمکران

از ششم ماه صفر تاکنون دو هزار و ۲۳۱ زائر اربعین در موکب درمانی مسجد مقدس جمکران پذیرش شده و خدمات درمانی مورد نیازشان را دریافت کردند.

ارائه خدمات درمانی به 2200 زائر اربعین در موکب مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسجد مقدس جمکران از ششم صفر با برپایی موکب در شبستان امام حسن عسکری(ع) میزبان زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین حسینی است که در مسیر تشرف به کربلای معلی مهمان شهر کریمه اهل بیت(س) شدند.

از جمله اقدامات صورت گرفته در این موکب، راه اندازی درمانگاه رایگان برای زائران اربعین است که خدمات مختلفی از جمله ویزیت پزشک، دارو، تزریقات، ارزیابی فشار خون، تست قند و نوار قلب را به صورت شبانه روزی ارائه می کند.

از ششم ماه صفر تاکنون دو هزار و 231 زائر اربعین در این درمانگاه با مشکلاتی از جمله گرما زدگی، عفونت های تنفسی، بیماریهای گوارشی، عفونتهای کلیه، بیماری های پوستی، قلبی و عروقی، عفونتهای چشمی و… پذیرش شده و خدمات درمانی مورد نیازشان را دریافت کردند.

20 پزشک، 15 پرستار، 50 امدادگر و جمعی از پرسنل دارالشفای مسجد مقدس جمکران تا پایان ماه صفر در موکب این مکان مقدس پذیرای زائران اربعین حسینی خواهند بود.

گفتنی است این موکب درمانی به همت دارالشفای مسجد مقدس جمکران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و جمعی از پزشکان جهادی استان قم برقرار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه