English

با صدور پیامی؛

آیت الله سعیدی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین کلانتری را تسلیت گفت

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد کلانتری وی را عالمی مبارز و مجاهد خواند که در مبارزه با رژیم پهلوی از ثبات قدم برخوردار بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز در دفاع از باورها و خاک این کشور به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت و علاوه بر جانبازی، دو فرزند خود را نیز تقدیم به این نظام و انقلاب کرد.

آیت الله سعیدی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین کلانتری را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد کلانتری را به بیت آن مرحوم و بازماندگان تسلیت گرفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

انا لله و انا الیه الراجعون
درگذشت عالم مبارز و مجاهد، أبو الشهیدین، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد کلانتری که عمر خود را برای اعتلای کلمه حق و دفاع از حاکمیت اسلام گذراند و در این راه مشقت‌های فراوانی را تحمل کرد موجب اندوه اینجانب شد.
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در دوران رژیم ستم شاهی بارها به خاطر تبیین ظلم‌ها و جنایات این رژیم سفاک به زندان افتاد و تبعید شد اما هیچگاه خللی در روحیه راسخ او در دفاع از حق وارد نشد و در این راه ثابت قدم ماند و پس از پیروزی انقلاب نیز در دفاع از باورها و خاک این کشور به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت و علاوه بر جانبازی، دو فرزند خود را نیز تقدیم به این نظام و انقلاب کرد.
اینجانب از جوار بارگاه منور کریمه اهل بیت سلام الله علیها ارتحال این عالم و مجاهد نستوه را به بیت آن مرحوم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می کنم و برای وی رحمت و رضوان الهی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سیدمحمد سعیدی
امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه