English

برگزاری دومین جلسه هسته آمرین به معروف دانشگاه علوم پزشکی قم

این نشست با سخنرانی علی تقوی مدیر مؤسسه احیای تمدن مهدی موعود (عج) با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم در سالن شهید مفتح ستاد دانشگاه برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه هسته آمرین به معروف دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی تقوی در دومین جلسه هسته آمرین به معروف(تذکر لسانی) که در سالن شهید مفتح ستاد دانشگاه برگزار شد، بر هزینه‌بر بودن دین‌داری و حفظ آن تأکید و اظهار داشت: طبق آیه « إنّ الله لا یغیّر ما بقوْمٍ حتّى یغیّرواْ ما بأنْفسهمْ» رهبران الهی مسائلی را که حل آن بر عهده امت است را به عهده خودشان قرار داده است؛ اما جایی که مشکلی به نهایت خود می‌رسد و مردم از عهده حل آن برنمی‌آیند رهبر جامعه اسلامی در حل آن مشکل ورود می‌کند. 

مدیر مؤسسه احیای تمدن مهدی موعود (عج) با بیان همگانی بودن وظیفه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه ابراز داشت: در انجام این فریضه واجب سه جمله طلایی وجود دارد که می‌توان در موقعیت‌های مختلف به کار برد که شامل، از شما بعید است، در شأن شما نیست و در مورد این جمله بیشتر فکر کنید، می شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید امرونهی و منکرهای اضافه را از زندگی حذف کنیم چراکه باعث می‌شود فرزندانمان به صحبت‌های والدین گوش ندهند و نصیحت‌های والدین اثرگذاری لازم را نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه