English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد

تدوین نقشه راه آی پی دی استان در همایش گردشگری سلامت

مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قم ظرفیت عظیمی در حوزه گردشگری سلامت دارد و باید تدوین نقشه راه آی پی دی استان از دستاوردهای این همایش باشد.

تدوین نقشه راه آی پی دی استان در همایش گردشگری سلامت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهدی مصری امروز در جلسه هماهنگی همایش گردشگری سلامت گفت: استان قم در حوزه گردشگری سلامت باید کارهای زیادی انجام دهد و باید در رشد و تقویت آن کوشید.

 وی افزود: مراکز طب ایرانی، شرکت های دارویی، مجموعه های درمانی فاخر و.... از جمله مجموعه هایی هستند که باید از ظرفیت های آنها در توسعه گردشگری سلامت استفاده کنیم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قم ظرفیت عظیمی در حوزه گردشگری سلامت دارد و باید تدوین نقشه راه آی پی دی استان از دستاوردهای این همایش باشد.

ارجمندی مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم نیز در این جلسه گفت: سلامت یکی از ضلع های گردشگری به شمار می رود که باید در قم از آن استفاده کنیم و از این موضوع مغفول مانده نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش گردشگری سلامت در قم، منجر می شود که این ظرفیت مغفول مانده را کشف کرده و به دنبال کارها و برنامه های تاثیرگذار در اجرای برنامه ها باشیم.

ارجمندی ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور برگزاری این همایش گفت: باید از تجربه استان های موفق در حوزه گردشگری سلامت استفاده کنیم و بدانیم که اگر در این زمینه موفق عمل کنیم، می توانیم خدمات شایانی را به شیعیان و محبان اهل بیت(ع) و زائران کریمه اهل بیت(ع) ارائه دهیم.

جهانگیری مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: همایش "سفر زیارت سلامت" روزهای ششم و هفتم دی ماه در قم برگزار می شود که تمام تلاش ما بر این است بتوانیم این موضوع و ظرفیتی که در استان وجود دارد را احیا کنیم.

وی گفت: زنجیره تامین و زنجیره ارزش ارائه خدمت بین المللی گردشگری سلامت در شهرهای زیارتی، دیپلماسی اقتصادی خدمات بین المللی گردشگری سلامت، قیمت و تعرفه در گردشگری سلامت، مارکتینگ و برندینگ شهرهای زیارتی در گردشگری سلامت، نظارت و ارزیابی، قوانین و دستورالعمل ها و... از جمله محورهای پیشنهادی در کارگروه های این همایش خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه