English

افزایش حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم

استاندار قم بابیان اینکه دولت سیزدهم همواره تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را موردحمایت خود قرار داده است، گفت: هدف بنده این است شرایط مناسب و خوبی را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم فراهم‌ کنم.

افزایش حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سیدمحمد آقامیری در هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هدف بنده در مدیریت استان علاوه برافزایش سرمایه‌گذاری داخلی، حضور سرمایه‌گذار خارجی در قم است.

وی افزود: کشور ما امنیت و ظرفیت خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده و ما موظف به این هستیم آن‌ها را جذب کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: وقتی به پیشرفت کشورهای همسایه خود نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم بخش عمده این پیشرفت‌ها دلیلش حضور سرمایه‌گذاران خارجی در آن کشورهاست.

آقامیری خاطرنشان کرد: اگر‌ به دنبال افزایش سرعت پیشرفت استان هستیم باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی بهترین استفاده را برد.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران کسانی هستند که کل زندگی خود را در این حوزه خرج کرده و تلاش آن‌ها باعث می‌شود سرعت چرخه اقتصادی کشور افزایش پیدا کند.

آقامیری در پایان مطرح کرد: دولت سیزدهم همواره حامی سرمایه‌گذاران بوده و این موضوع در دوران مدیریت بنده افزایش خواهد داشت تا سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی به‌‌دنبال حضور در قم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه