English

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) جامعه سلامت استان قم

در آستانه سالروز میلات حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) جشنی به همین مناسبت، با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ویژه جامعه سلامت استان برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) جامعه سلامت استان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشجویی و همچنین کانون کانون قرآن و عترت این معاونت برگزار و در آن با قرائت آیاتی از قاری ممتاز کشوری احمدرضا زیدانی آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام محمدتقی حسین زاده از کارشناسان مذهبی ادامه یافت.

این جشن با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین طاهری رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در نهاد رهبری و جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان علوم پزشکی قم در سالن مفتح ستاد دانشگاه برگزار شد. 

این کارشناس مذهبی در سخنانی به بیان الگوگیری از سیره حضرت صدیقه طاهره(س) در زندگی خود پرداخت و اظهار داشت: همه ما باید در سخن و عمل خود به بانوی بزرگوار اسلام تأسی کرده و با الگو قراردادن آن حضرت سعی در رسیدن به نقطه مطلوب داشته باشیم.

حجت الاسلام‌والمسلمین حسین زاده افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار تمام زنان عالم بوده و باید با نهادینه کردن ویژگی‌هایی چون صداقت، امانت و داشتن برنامه منظم زیارتی در زندگی و رعایت آن در همه امور مهمترین امانت، که خود انسان است را با حقیقت اسلام آشنا کرد.

وی همچنین اصل قرار دادن خدای متعال در زندگی را مورد اهمیت دانست و گفت: مسئولان با رعایت قوانین الهی، سیره و منش مولا علی(ع) را در مسیر زندگی پیش روی خود قرار داده و بشریت را به سمت آن سوق دهیم.

این کارشناس مذهبی آشنا کردن مردم با حقیقت اسلام را نمونه بارز و  هدف غایی جهاد تبیین دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با الگوگیری از زندگی ائمه معصومین(ع) و با توسل به حضرت زهرا(س) به نبرد جبهه حق علیه باطل رفتند و با نابودی و اضمحلال داعش و به انزوا بردن استکبارجهانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده در پایان به فرموده مقام معظم رهبری که مسیر شهید سلیمانی را مکتب نامیدند اشاره و ابراز داشت: شهدا در گمنامی تاثیرگذاری خود را در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند و امروز باید جوانان ما با جهاد تبیین و جنگ نرم در خوشنامی تاثیرگذار باشند.

گفتنی است مولودی خوانی مداح نوجوان محمد جواد نجاتی؛ اجرای گروه سرود رأیت الهدی و همچنین تجلیل از فعالین قرآنی از دیگر بخش‌های مهم این مراسم بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه