English

مسئولان باید به اقتصاد و فرهنگ بیشتر توجه کنند

یکی از مراجع تقلید اقتصاد و فرهنگ را دو موضوع مهم دانسته و افزودند: مسئولان محترم در همه قوا باید به این دو موضوع بیشتر توجه کنند.

مسئولان باید به اقتصاد و فرهنگ بیشتر توجه کنند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز چهارشنبه 4 بهمن 1402 در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در پاسخ به سئوال مکتوب یکی از طلاب پیرامون وضعیت حجاب گفتند: در موضوع حجاب مکرر تذکر دادیم در ملاقات های عمومی و خصوصی گفتیم باید نسبت به وضعیت حجاب مسئولان حساس باشند و نگرانی متدین که بجا هم هست، باید این نگرانی برطرف شود.

معظم له اقتصاد و فرهنگ را دو موضوع مهم دانسته و افزودند: مسئولان محترم در همه قوا باید به این دو موضوع بیشتر توجه کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، حضور در انتخابات و انتخاب افراد متخصص و متدین را مهم دانسته و اظهار کردند: امروز دشمن می خواهد جامعه را به سمت ناامیدی بکشاند و اینگونه القای مطلب کند که انتخابات اثر ندارد در حالی که اینگونه نیست حضور آگاهانه و انتخاب فردی اصلح و یک انتخابات پرشور بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

این مرجع تقلید ایجاد اختلاف و شکاف و از بین بردن وحدت را خواست دشمن دانسته و تاکید کردند: مسئولان باید توجه کنند که امروز وظیفه همه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و تمام نیرو باید صرف این مسئله شود.

معظم له مسائل فرهنگی را هم مهم دانسته و گفتند: موضوع فرهنگ بسیار مهم است، متأسفانه در این زمینه کم کاری هایی می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد رسالت اصلی خود را از یاد برده و به تذکرات توجه ندارد و اخبار خوبی نمی‌رسد، بهه هر حال همه باید برای حفظ این انقلاب جدی باشیم و تلاش کنیم و قدردان این مردم باشیم و مشکلاتشان را رسیدگی کنیم و بدانیم با توکل به خدا و حضور مردم در صحنه دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه