English

رئیس دانشگاه صنعتی قم:

شرکت در انتخابات احترام به حق خودمان است

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: با حضور پای صندوق‌های رأی به خودمان احترام می‌گذاریم و به شأن و حق تصمیم‌گیری که در حاکمیت داریم صحه می‌گذاریم.

شرکت در انتخابات احترام به حق خودمان است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، جلال رضائی نور اظهار داشت: موضوع انتخابات در هر کشوری ارتباط مستقیم با مشارکت مردمی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و در قانون‌گذاری در سطح کشور به‌ویژه در انتخابات مجلس و قوه مقننه پیدا می‌کند، اگر مردم ایران برای خودشان و تصمیم و نقطه‌نظرات خودشان ارزش قائل هستند که حتماً هستند لازم است پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: مردم ایران در روز یازده اسفند آزادانه انتخاب خودشان را از میان کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق رأی می‌اندازند.

وی افزود: با حضور پای صندوق‌های رأی به خودمان احترام می‌گذاریم و به شأن و حق تصمیم‌گیری که در حاکمیت داریم صحه می‌گذاریم و عملاً به خودمان کمک می‌کنیم.

رضائی نور عنوان داشت: مشاهده می‌کنیم رسانه‌های خارجی که دشمنی خودشان را با ما ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند به دنبال ناامیدی مردم هستند و می‌خواهند مشارکت مردم و حق مردم را از آن‌ها بگیرند این‌ها دلسوز ملت ایران نیستند و طبیعتاً آنچه می‌گویند با آنچه منطق، عقل و تکلیف ما ایجاب می‌کند در تناقض کامل است.

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم تصریح کرد: اعتقاد داریم که نظام ایران یک نظام دموکراسی اسلامی است و یک نظام جمهوری اسلامی است و به فرمایش امام خمینی (ره) «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه کم‌تر و نه یک کلمه بیشتر؛ در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم در حاکمیت حق دارند و همین نظام رأی‌گیری برای تثبیت و اثبات واژه مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کافی است.

وی با اشاره به اینکه تکاپوی انتخاباتی را در میان مردم و اقشار مختلف ازجمله اقشار دانشجویی مشاهده می‌کنیم، گفت: ما هم تلاشمان را می‌کنیم تا در دانشگاه با برگزاری برنامه‌های تبیینی و با میدان دادن به تشکل‌های سیاسی دانشجویی و نهادها و انجمن‌های دانشجوی مختلف این ظرفیت را فعال کنیم تا پای‌کار بیایند و با عشق، نشاط و انگیزه بحث مشارکت در انتخابات را دنبال کنند؛ زیرا فعالیت‌های دانشجویی تأثیر زیادی در اجتماع پیرامونی آن‌ها دارد.

 رضائی نور تأکید کرد: از اقشار مختلف دانشگاهی همچنین از اقشار جامعه دعوت می‌کنیم با حضور خودشان پای صندوق‌های رأی به جهان ثابت کنند که تبلیغات منفی روی ملت ایران ندارد و در عین مطالبه‌گری پای انقلاب و پای آرمان‌های نظام و شهدا هستند و شرکت در انتخابات عملاً حضور خودشان را از در حاکمیت اثبات می‌کنند و به‌حق خود احترام می‌گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه