English

پیش‌بینی وزش باد و بارش باران برای قم

کارشناس هواشناسی قم گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان آغاز شده که برای امروز وزش باد شدید و برای فردا بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وزش باد و بارش باران برای قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمدرضا قاضی روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: از امروز بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم که سرعت وزش باد به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

وی با بیان این که حداکثر سرعت وزش باد برای فردا و پس‌فردا ۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: افزایش وزش باد ممکن است در برخی نقاط از جمله شرق استان به ویژه در جاده گرمسار باعث خیزش گردوخاک شود.

وی ادامه داد: امروز خیزش گردوخاک بیشتر محسوس است، ولی برای فردا و پس‌فردا نیز پیش‌بینی می‌شود.

قاضی خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری اوج فعالیت سامانه است که شاهد بارش باران به‌صورت متناوب، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به این که بارش باران عمدتا مناطق غربی استان را در بر می‌گیرد، گفت: پدیده غالب در روز چهارشنبه وزش باد خواهد بود.

قاضی با اشاره به اینکه دمای هوا با فعالیت سامانه به‌صورت تدریجی کاهش پیدا می‌کند، افزود: حداکثر دما برای امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۳۱، ۲۹ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد و حداقل دما برای امشب، فرداشب و پس‌فرداشب به ترتیب ۱۴، ۱۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه