English

آزادی ۴۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان

رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنای ستاد دیه قم: با شروع ماه مبارک رمضان و آغاز جشن گلریزان و جذب کمک های خیرین، 48 نفر زندانی جرایم غیر عمد با همت خیرین، گذشت شکات وکمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

آزادی 48 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنای ستاد دیه قم در سومین جلسه ستاد دیه استان در سال 1403 گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و آغاز جشن گلریزان و جذب کمک های خیرین، 48 نفر زندانی جرایم غیر عمد با همت خیرین، گذشت شکات وکمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

رئیس شورای قضایی استان قم گفت: از این تعداد 46 نفر زندانی مرد و 2 نفر زندانی زن بودند که جمع کل بدهی این 48 نفر 42 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 5 میلیارد از محل کمک های ستاد دیه و خیرین استان مبلغ 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و الباقی از طریق گذشت شکات، اعسار و آورده خانواده زندانی فراهم شده است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه حجت الاسلام مظفری با اهدای لوح سپاس از پیگیری های اعضای هیات امنای ستاد دیه استان قم تقدیر کرد.

گفتنی است با مشارکت بخش خصوصی و همکاری صدا و سیما و شهرداری، برای دومین سال متوالی جشن بزرگ گلریزان ستاد دیه استان قم با حضور مسئولین استانی و کشوری و هنرمندان و ورزشکاران مطرح در 26 شب ماه مبارک رمضان برگزار شد و خیرین و نیکوکاران استان مبلغ 9 میلیارد تومان بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به این جشن کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه