English

تامین برق ۹۰۵ واحد آماده تحویل در طرح نهضت ملی مسکن سایت ۱۷ هکتاری پردیسان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از تامین برق ۹۰۵ واحد آماده تحویل در طرح نهضت ملی مسکن سایت ۱۷ هکتاری پردیسان خبر داد.

تامین برق ۹۰۵ واحد آماده تحویل در طرح نهضت ملی مسکن سایت ۱۷ هکتاری پردیسان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، از تکمیل پروژه تامین برق برای ۹۰۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در منطقه ۱۷ هکتاری استان قم با تلاش‌ های مستمر و شبانه‌روزی پرسنل واحد انشعابات معاونت خدمات مشترکین امور برق‌ منطقه ۴ خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم افزود: در جریان این پروژه، که پس از جلسات متعدد استانی و با تاکید استاندار محترم قم بر سرعت بخشیدن به فرآیند تامین برق انجام شده، تعداد ۹۵۶ کنتور برق در مدت زمان ۱۰ روز در پروژه‌های زیتون ۱۲ تا ۲۰ و زیتون ۲۶ واقع در شهر پردیسان نصب و راه‌اندازی شد که از این تعداد، ۹۰۵ کنتور تکفاز و ۵۱ کنتور سه فاز نصب گردید.

مهندس صادقی با اشاره به اینکه کنتورهای نصب شده از نوع پیشرفته فهام هستند، گفت: کنتورهای نصب شده در این پروژه ها امکان رویت و کنترل از راه دور را فراهم می‌آورند، این تکنولوژی به پرسنل اجازه می‌دهد تا عملیات قرائت کنتورها را به صورت دقیق و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهند و در مواقع نیاز، کنتورهای سه فاز عمومی مجتمع‌ها را برای مدیریت بهینه بار قطع نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه