English

ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است.

ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها که شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: کارهای خیر و با ارزشی که به دست شما خیرین عزیز انجام می‌شود در اثر دعای ملائکه در حق شما است.

وی افزود: افراد زیادی هستند که از نظر مالی وضعیت بهتری دارند اما توفیق مشارکت در کار خیر را ندارند، قدر این نعمت الهی را بدانید و خداوند متعال را برای این توفیق خدمت شکر کنید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شما خیرین عزیز کم هزینه و پر تلاش هستید و به دست شما کارهای بزرگی صورت گرفته که ان شاءالله آثار آن را هم در این دنیا و هم هزار برابر در آخرت خواهید دید.

استاد حوزه‌ علمیه قم ادامه داد: صعصعه‌ بن‌صوحان از یاران با بصیرت حضرت امیرالمومنین(ع) بود، ایشان وقتی در جنگ جمل مجروح شد، حضرت بالای سرش آمدند و فرمودند: و الله ما کنتَ الاّ خفیف المؤنۀ، کثیر المعونۀ، خداوند تو را رحمت کند، تو برای حکومت الهی و بیت‌المال کم‌خرج و در عین حال پر تلاش بودی.

وی افزود: ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است. اگر خداوند متعال این کشور و نظام اسلامی را برای ما و ملت ما حفظ کرده است به برکت خدمات و فعالیت‌های شما خیرین و فعالان جهادی است.

آیت‌الله طبسی اضافه کرد: باید برای نعمت خدمت‌رسانی به مردم و محرومین شکرگزار خدا باشید. بعضی از تجار و خیرین محترم به حوزه علمیه و طلاب کمک می‌کنند تا در این حوزه علمای بزرگ و مجتهد تربیت شود، قطعاً ثواب فعالیت این علما و مجتهدین را اول برای آن خیر می‌نویسند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران فاطمی بیان کرد: از شما خواهران و براداران تقدیر و تشکر میکنم و از خداوند متعال می‌خواهم که به شما عمری با برکت عطا بفرماید و مشمول دعای خیر امام‌عصر(عج) بشوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه