English

پیام هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم در پی جنایت پلیس آمریکا

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم در پی جنایت پلیس آمریکا در سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا پیامی صادر کرد.

پیام هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم در پی جنایت پلیس آمریکا
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

, هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی از جنبش بیداری دانشجویان و اساتید آزاداندیش آمریکا، حمایت کردند و نیز سرکوب خشونت آمیز پلیس آمریکا علیه اساتید و دانشجویان حامی مردم فلسطین را محکوم نمودند. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم با وجود همه تبعیض‌های نژادی و مواضع ضد بشری غرب؛ آزادی‌خواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم فلسطین دفاع جانانه‌ای دارند.

جنبش بیداری دانشگاهیان در حمایت از مردم فلسطین علاوه بر دانشگاه‌های آمریکا در فرانسه، ایرلند و استرالیا به وجود آمده است.

این جنبش نشانگر این است که جامعه دانشگاهی با هر دین و نژادی در روی کره زمین آگاه، بصیرت و هوشمند هستند،حتی اگر در کشورهایی باشند که به ظاهر از تمدن و آزادی بیان دم می‌زنند اما در عمل آزادی بیان را به هر نحو و با وحشی‌گری هر چه تمام تر توسط پلیس تا دندان مسلح خود سرکوب می کنند.

دانشگاه صنعتی قم ضمن حمایت از اساتید و دانشجویان آگاه در آمریکا و اروپا، امیدوار است طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرچه زودتر نام منحوس اسرائیل از کره زمین حذف گردد و با ظهور حضرت حجت عجل الله شاهد ایجاد عدل و داد وعده داده شده در دین مبین اسلام باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه