English

با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

اساتید دانشگاه صنعتی قم تقدیر شدند

بااساتید دانشگاه صنعتی قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تقدیر شدند.

اساتید دانشگاه صنعتی قم تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، با حضور حجت الاسلام والمسلمین روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از اساتید دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روانبخش ضمن عرض تبریک به اساتید این دانشگاه گفت: معلمی شغل انبیاست و این مبنای قرآنی دارد. مقام آموزش الهی است که در قرآن آماده است علم القران.

وی بیان کرد: در دنیای امروز باید جایگاه والای معلم و استاد در بین مردم تبیین شود. در فرمایشات امام علی علیه السلام نیز آمده است علم گنج است. علم سلطه و قدرت می‌آورد. برتری ملت‌ها بر یکدیگر بر پایه علم است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت‌گیری دشمن با ما به خاطر علم است چرا که آنها از پیشرفت‌های هسته‌ای ما می‌ترسند.آنها می‌گویند اگر انرژی هسته ای در ایران گسترش پیدا کند، آنها می‌توانند به تمامی کشورهای جهان سلطه داشته باشند.

وی افزود: عملیات موشکی سپاه پاسداران به حق وعده صادقی بود که اقتدار ایران را هرچه بیشتر به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش گفت: بعد از عملیات موشکی سپاه پاسداران خیلی‌ها از جنگ ترس داشتند که اسرائیل به ایران حمله کند ولی آنها که از قدرت و اقتدار ایران اطلاع داشتند چنین اشتباه استراتژیکی را انجام ندادند.

وی افزود: امروز شهر مقدس قم فقط مرکز علم و اجتهاد نیست بلکه با وجود شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی در این استان، قم به یک قطب صنعت کشور تبدیل شده است.

روانبخش گفت:دانشگاه صنعتی قم نیز با پیشرفت‌هایی که داشته است می‌تواند با حمایت هرچه بیشتر مسئولین استان و کشور رشد و شکوفایی صنعت این استان را رقم بزنند.

در ادامه رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن خیر مقدم به دکتر روانبخش به پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم اشاره کرد.

وی گفت: ارتقای ۲۲ رتبه ای دانشگاه در بین دانشگاه های کشور در سال۱۴۰۲ ، ورود به نظام رتبه بندی بین المللی Scimago در سال ۱۴۰۲ ، رتبه های اول تا سوم کشور در اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی طی سالهای ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ ، رتبه سوم در سرانه و رتبه چهارم کشور در تعداد فعالیتهای فرهنگی در سال ۱۴۰۲ ، رتبه چهارم در برگزاری دوره های تخصصی و رتبه پنجم کشور در برگزاری دوره های مهارت آموزی در سال ۱۴۰۲ ، کسب رتبه هشتم در برگزاری همایش‌های تخصصی و رویدادهای مشترک دانشگاه ها با صنایع و دستگاه های اجرایی ،رتبه های سوم و ششم کشور در فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت بترتیب در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ، راه اندازی مرکز رشد زیر مجموعه پارک علم و فناوری قم در سال ١۴٠٢ و دارا بودن بالغ بر ۲۰ هسته رشد و واحد فناور در زیست بوم فناوری، قرار گرفتن دانشگاه صنعتی قم در نظام رتبه بندی سکیگمو، نمایه اسکوپوس فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم بخشی از پیشرفت های چشمگیر این دانشگاه می باشد که با تلاش شبانه روزی و همدلی و همراهی اساتید میسر شده است.

رضائی نور گفت: امروز منشا تحولات جامعه، دانشگاه و دانشگاهیان هستند. به عنوان مثال حمایت دانشگاهیان آمریکا و اروپا از مردم بی پناه غزه نشانگر این حقیقت است. البته دانشگاهیان صنعتی قم نیز با صدور بیانیه و تجمع از ایشان دفاع کردند.

در پایان نیز از مجید محمدی و محسن محمدی به عنوان سرآمدان آموزشی دانشگاه تقدیر شد.

ازحمیدرضا بهرامی به عنوان استاد برگزیده دانشکده مهندسی مکانیک ، عبدالرضا اکبری به عنوان استاد برگزیده دانشکده فنی و مهندسی و مرتضی محجل به عنوان استاد برگزیده دانشکده برق و کامپیوتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

از میثم یادگار به عنوان شاگرد پروری از طریق تشکیل هسته دانشجویی، جعفر قنبری به عنوان عضو هیئت علمی دارای برترین طرح پژوهشی ارتباط با صنعت خاتمه یافته، هادی زیانی به عنوان عضو دارای بالاترین دریافت ارجاعات غیر خودی به مقالات چاپ شده به نام دانشگاه در سال گذشته میلادی بر اساس اطلاعات پایگاه اسکوپوس، خدیجه ربیعی به عنوان عضو دارای مقاله به نام دانشگاه صنعتی قم با بالاترین تعداد دریافت ارجاعات غیر خودی در سال گذشته میلادی با توجه به اطلاعات پایگاه اسکوپوس، سعید حسن‌زاده به عنوان عضو دارای مقاله با برتری نسبت به IF/MIF چاپ شده در سال گذشته، احسان حیدریان فروشانی به عنوان عضو دارای بیشترین مشارکت بین المللی در مقالات چاپ شده تقدیر شد.

همچنین از حمید کریمی به عنوان عضو مدعو با چاپ مقاله علمی پژوهشی با وابستگی سازمانی دانشگاه صنعتی قم، مریم السادات سید رضوی به عنوان استاد برگزیده عضو مدعو دانشکده مهندسی مکانیک، امیر حسین خلیلی تیرانداز به عنوان استاد برگزیده عضو مدعو دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، عباس دلیر به عنوان استاد برگزیده مدعو دانشکده فنی و مهندسی، مژگان بقایی برز آبادی به عنوان استاد برگزیده معاونت آموزشی و پژوهشی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه