English

در حرم مطهر بانوی کرامت صورت گرفت؛

تکریم مفاخر قرآنی استان قم

آیین تکریم مفاخر قرآنی استان قم با حضور آیت‌الله سعیدی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد و از حجت‌الاسلام علی حبیبی، صاحب تألیفات متعدد در زمینه علوم قرآنی، محمدعلی دهدشتی و حامد علیزاده از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و علی‌اصغر شعاعی از استعدادیابان برتر قرآنی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

تکریم مفاخر قرآنی استان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیین تکریم از مفاخر قرآنی استان به همت خبرگزاری ایکنا و با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی قم پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه قرائت قرآن باید با انتخاب آیات و توجه به معانی آن صورت گیرد، اظهار کرد: قاری قرآن باید آیاتی را که در هر مجلس قرائت می‌کند، متناسب با مخاطبین خود انتخاب کند تا مستمعین پیام آیات را بتوانند درک کنند و در قلبشان تحول ایجاد کند.

 وی آیات قرآن را تحول‌آفرین دانست و گفت: پیامبر اکرم (ع) با قرائت آیات قرآن توانستند جامعه عصر خود را متحول کنند؛ بنابراین قرائت آیات قران می‌تواند جامعه را رشد دهد و به سعادت برساند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه قرائت قرآن باید همراه با تولی و تبری باشد، افزود: تلاوتی که در آن تولی و تبری باشد دوستان را به وجد می‌آورد و دشمنان را خشمگین می‌کند.

 گفتنی است در این مراسم از حجت‌الاسلام علی حبیبی صاحب تألیفات متعدد در زمینه علوم قرآنی، محمدعلی دهدشتی و علی علیزاده از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و علی‌اصغر شعاعی از استعدادیابان برتر قرآنی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه