English

امام‌ جمعه قم:

نیروهایی مانند آیت‌الله رئیسی همچنان در جمهوری اسلامی تربیت می‌شوند

امام‌جمعه قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دوره کوتاه ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی احساس آرامش داشتند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان به‌صورت جریانی از این نیروهای بالنده و ارزشمند تربیت می‌کند و باید این ظرفیت‌های را بشناسیم و بر مصدر امور قرار دهیم.

نیروهایی مانند آیت‌الله رئیسی همچنان در جمهوری اسلامی تربیت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دویست و بیستمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به شهادت امام جواد علیه‌السلام اظهار کرد: امام جواد علیه‌السلام نقش مؤثری در معرفی و ترویج فرهنگ زیارت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از مواعظ امام جواد (ع) این است که فرمودند خداوند بنده‌اش را به سبب تقوا از خطر آنچه به خردش نمی‌رسد نگاه می‌دارد، افزود: اگر فردی اولویت اول در همه برنامه‌هایش رعایت تقوای الهی باشد مطمئن باشد که طبق وعده این امام خداوند او را در مواردی که امکان خطا وجود دارد حفظ می‌کند.

امام‌ جمعه قم ابراز کرد: یاران امام خمینی افراد مؤمن، مخلص، پای‌کار، انقلابی و ولایت‌مدار بودند و این سبب شد که بعد از هزار و ۴۰۰ سال وقتی رهبری از دنیا می‌رود امت راهش را گم نکرد؛ بنابراین باید روی حضور مردم حساب باز کنیم و در کارها و برنامه‌های خود برای مردم ارزش قائل شویم.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از شهدای خدمت در سالگرد رحلت امام گفت: مقام معظم رهبری در مورد آیت‌الله رئیسی معیارهایی را بیان کردند که بگویند شاخص‌های یک مدیر در تراز جمهوری اسلامی اینها است و این شاخص‌ها بر آیت‌الله رئیسی تطبیق داشت و این شاخص‌ها در انتخاب رئیس‌جمهور آینده مدنظر مردم باشد.

آیت‌الله رئیسی گفت: ما نیز باید به سهم خود مبلغ و مروج این شاخص‌ها باشیم و مردم هدایت شوند و منتخب خوبی برای نظام داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دوره کوتاه ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی احساس آرامش داشتند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان به‌صورت جریانی از این نیروهای بالنده و ارزشمند تربیت می‌کند و باید این ظرفیت‌های را بشناسیم و بر مصدر امور قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه