English

نخستین دستگاه سی تی آنژیوگرافی در قم راه اندازی شد

در مراسمی با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور، نخستین دستگاه سی تی آنژیوگرافی استان در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) قم راه اندازی شد.

نخستین دستگاه سی تی آنژیوگرافی در قم راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت این دستگاه به منظور توسعه و تکمیل تجهیزات بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران، و از طریق هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت خریداری شده است که تمامی خدمات ارائه شده به بیماران را با تعرفه دولتی انجام خواهد داد. 

مهدی مصری گفت: ایین دستگاه یکی از بروزترین دستگاه ههای سی تی آنژیوگرافی در سطح کشور است که به روش غیر تهاجمی می تواند برای تصویربرداری از عروق شریانی و وریدی بدن بیماران استفاده شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خرید تجهزات نوین درمانی و نصب آن در مراکز درمانی را از اقدامات ویژه دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان برشمرد که مردم امروز از خدمات آن استفاده می کنند. 

وی افزایش سرانه تخت های بیمارستانی در استان را در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی ضروری عنوان کرد و گفت تا رسیدن به حد مطلوب 750 تخت بیمارستانی دیگر در قم نیاز داریم. 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور هم در این مراسم با اشاره به ارتباط پیوسته و کهن اسلام و ایران با علم و دانش و پزشکی گفت از افتخارات ایران از دیرباز تاکنون حرکت به سمت فتح قله های علم و دانش بویژه علم پزشکی است. 

آیت الله اعرافی با تاکید براینکه نباید به دستاوردهای پزشکی در کشور قانع بود و اکتفا کرد افزود: ایران باید همواره پیشتاز و پرچمدار مرزهای علم و فناوری و در حوزه دانش پزشکی پیشتاز باشد. 

وی با اشاره به ارتباط حوزه های علمیه با نظام سلامت از گذشته تاکنون افزود علما و خیرین در حوزه علمیه همواره به موضوع سلامت و بهداشت و درمان توجه داشتند و در این زمینه خدمات ارزشمند و ماندگاری انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه