English

رییس دانشگاه صنعت قم خبر داد؛

افزایش ارتباط دانشگاه صنعتی قم با واحدهای تولیدی

رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: ارتباط دانشگاه صنعتی قم با واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم روند افزایشی یافت و در همین رابطه سال گذشته این دانشگاه در برگزاری همایش‌های تخصصی و رویدادهای مشترک مراکز آموزش عالی با صنایع و دستگاه‌های اجرایی رتبه هشت کشور را بدست آورد.

افزایش ارتباط دانشگاه صنعتی قم با واحدهای تولیدی
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، جلال رضایی نور روز شنبه در گفت‌وگویی بیان داشت: دانشگاه صنعتی قم ارتباط خوب و گسترده‌ای با مراکز تولیدی دارد و به همین خاطر اکثر دانشجویان این دانشگاه حتی قبل از فارغ التحصیل شدن، بستر ورود به بازار کار را پیدا کرده و کسب درآمد از محل فعالیت‌ در واحدهای صنعتی را پیدا می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا بر اساس آمار اعلام شده توسط وزارت علوم، در سال ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی قم با ۸۷ درصد اشتغال فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی، رتبه سوم را در این خصوص بدست آورد که این موضوع نشان دهنده فرصت‌های خوب کاری برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه است.

وی ادامه داد: به دلیل ارتباط مستمر دانشگاه صنعتی قم با بخش تولید و شناخت نیازهای آن، فعالیت‌های علمی در این دانشگاه بیشتر کاربردی و به‌منظور رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان صورت می‌گیرد و همین مساله موجب شده‌است تا از حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در واحدهای صنعتی استقبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه