English

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات از درس‌های واقعه غدیر است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه و اصلح یکی از درس‌های واقعه غدیر است و برای انتخابات پیش رو می‌توان آم را مد نظر قرار داد.

حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات از درس‌های واقعه غدیر است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مراسم جشن غدیر در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطه مهری در این مراسم گفت: امسال دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر با مردم سالاری دینی و انتخاب آگاهانه همراه شده و فضای کشور، فضای مشارکت و انتخاب سرنوشت آینده خود و فرزندانمان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم ادامه داد: در واقعه غدیر پیامبر اکرم (ص) امیرالمومنین علی (ع) را به‌عنوان جانشین خود منصوب کردند تا مسیر امامت و رهبری جامعه تداوم پیدا کند، مسیری که ایشان 23 سال برای آن زحمت و سختی کشیده بود.

وی اضافه کرد: مشروعیت نظام سیاسی در اسلام و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان توسط همین مسیر و پیوند بین امامت و امت است، کاری که پیامبر اکرم (ص) انجام دادند، این مردم بودند که کمک کردند تا پیامبر بتواند موضوع مورد نظر عید سعید غدیر را اعلام و منتقل کنند.

این مسئول عنوان کرد: عید سعید غدیر خم انتخاب آگاهانه و اصلح از طرف خداوند بواسطه پیامبر اکرم (ص) بود و براساس آن مسیر مشخص شده و امیرالمومنین(ع) ادامه دهنده راه پیامبر شدند.

به گفته مهری، حضور حداکثری می‌تواند به انقلاب و نظام اسلامی مشروعیت ببخشد و برای ادامه راه با قوت و قدرت کمک کند، انتخاب آگاهانه و اصلح هم مطرح است و این‌ها درس‌هایی است که می‌توان از واقعه غدیر گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب کسی که با اعتقاد، اعتماد، کارآزموده و بابرنامه باشد دارای اهمیت است و بهترین معیار و ملاک برای انتخاب آگاهانه، اصلح و کارآمد پیشینه فعالیت کاندیداها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه