English

استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان

استاندار قم ضمن گرامیداشت روز خانواده، بر لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان تاکید کرد.

لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

, متن پیام سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان بدین شرح است:

«بسمه تعالی»

لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان در سنت پیامبر عظیم الشان (صلوات الله علیه) و ائمه اطهار (علیهم السلام) از چنان اهمیت والایی برخوردار است که همواره در کلام و سیره اهل بیت علیهم السلام بر استحکام آن توصیه اکید شده است.

بر اساس این اصل حیاتی، هر گونه تلاش و برنامه ریزی در راستای تحکیم نهاد خانواده و رشد و تعالی بنیان های این واحد مهم اجتماع، یکی از اساسی ترین اولویت های نظام اسلامی و از الزامات داشتن جامعه ای سالم، پویا و با نشاط محسوب می شود .

لازم است که همه ارکان و اجزای جامعه و کارآمدترین و مؤثرترین ابزارها و ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی کشور به ویژه رسانه ها در مسیر قوام بخشی و حفظ و تقویت قداست خانواده و تأمین سلامت روحی و روانی اعضای آن تلاش و اهتمام ویژه به خرج دهند.

نام گذاری ۲۵ ذی الحجه روز نزول سوره مبارکه انسان و آیه شریفه "هل اتی" در شأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، به عنوان روز «پاسداشت نهاد خانواده و تکریم از بازنشستگان» فرصت بجا و مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش، اهمیت و جایگاه معنوی و متعالی نهاد تربیتی خانواده و قدرشناسی از مقام و منزلت بازنشستگان گرانمایه، این سرمایه‌های گران سنگ و گنجینه ها و ذخایر ارزشمند تجربه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از درگاه خداوند حکیم برای همه خانواده های گرامی و بازنشستگان عزیز در استان قم، سعادت، سلامت و سربلندی روزافزون مسألت نموده و امیدوارم جامعه اسلامی همواره از برکات و تجربیات ارزنده عزیزان بازنشسته و پیشکسوت بهره مند باشد.

دکتر سید محمد آقامیری

استاندار قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه