English

ترور شهید اسماعیل هنیه نقطه اوج زبونی و حقارت رژیم سفاک صهیونیستی است

استاندار قم ضمن محکومیت ترور مجاهد بزرگ فلسطینی شهید اسماعیل هنیه ،این اقدام را نقطه اوج زبونی و حقارت رژیم صهیونیستی دانست.

ترور شهید اسماعیل هنیه نقطه اوج زبونی و حقارت رژیم سفاک صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید محمد آقامیری ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ مرد مجاهد فلسطینی گفت: واضح و آشکار است که صهیونیست‌های ناکام از توقف قدرت مقاومت در باریکه غزه، به هر تلاش مذبوحانه ای برای خروج از انزوای سیاسی و بین‌المللی خود در جهان متوسل شده‌اند.

استاندار قم گفت :این شهید والامقام به مانند شهید حاج قاسم سلیمانی در نیمه های شب مورد حمله گرگ های خونخوار استکباری قرار گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

وی گفت :رژیم صهیونیستی اکنون پس از قتل عام دهها هزار زن و کودک و شهروند بی‌گناه فلسطینی و حمله به لبنان ، یمن ، عراق ،سوریه و ناتوانی و شکست در تحقق اهداف اعلام شده خود در قبال ملت و جریان‌های مقاومت ، به صورت خطرناک و بی خردانه ای تلاش می‌کند دامنه‌های جنگ در منطقه را توسعه داده و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را قربانی امیال شوم و جنگ طلبانه خود نماید.

استاندار قم تصریح کرد :ترور شهید اسماعیل هنیه نقطه اوج زبونی و حقارت رژیم سفاک صهیونیستی است که تاثیری بر اراده مصمم جبهه مقاومت در نابودی استکبار جهانی نخواهد داشت و این اقدام ان شاالله با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ مقتضی را دریافت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه