English

دادستان عمومی و انقلاب قم:

سه خواهر سارق غیربومی که گوشی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: سه خواهر سارق غیربومی که در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعیاد و راهپیمایی ۲۲ بهمن گوشی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

سه خواهر سارق غیربومی که گوشی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در گفت و گویی افزود: این متهمان با صدور دستور و نیابت قضایی دادیار شعبه ۱۵ دادسرای قم توسط ضابطان قضایی دستگیر شدند و از متهمان تعدادی گوشی سرقتی کشف شد و به سرقت‌های خود نیز اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: این باند خانوادگی در نزدیکی جمکران منزلی را برای سکونت به مدت چند روز در ایام خاص کرایه کرده بودند و در آیین های مختلف با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت در ایستگاه صلواتی، صف نذری، اطراف حرم، داخل اتوبوس و مکان‌های شلوغ در مناسبت‌هایی نظیر نیمه شعبان، میلاد حضرت زینب(س)، ۲۲ بهمن و سایر ایام ملی مذهبی اقدام به جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه مردم به خصوص خانم ها می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: با توجه به این‌که بیشتر جیب‌برها از شیوه ایجاد حواس پرتی، تنه زدن و ازدحام و شلوغی جمعیت استفاده می‌کنند، ضروری است شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی و مراقبت از اموال و اشیاء قیمتی خود در اماکن عمومی اهتمام لازم را به عمل آورند.

به گفته غریب، بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سراسری، سارقان پس از محکومیت از هیچ‌گونه تخفیفات قانونی بهره‌مند نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه