English

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران:

رسالت رسانه باید بر محور شناساندن حق و باطل به جامعه باشد

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: رسالت رسانه باید بر محور شناساندن حق و باطل به جامعه باشد و اگر کسی بتواند در جامعه حق را ابلاغ کند کارش رسانه نگاری است.

رسالت رسانه باید بر محور شناساندن حق و باطل به جامعه باشد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد شامگاه چهارشنبه در برنامه تجدید میثاق خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضرت صاحب الزمان(عج) که به مناسبت روز خبرنگار در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد اظهار کردند: رسالت رسانه باید بر محور شناساندن حق و باطل به جامعه باشد و اگر کسی بتواند در جامعه حق را ابلاغ کند کارش رسانه نگاری است.

ایشان ادامه دادند: بسیاری از جوانان دنیا علاقه مند و تشنه حقیقت هستند؛ اما حقیقت را در اصل باید خبرنگاران اهل تقوا با قلم و تصویر خود به آنها نشان دهند.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با تاکید بر اینکه اگر جوانان دنیا به حقیقت دست یابند در طرف درست تاریخ خواهند ایستاد و مواضع درست را خواهند داشت، تصریح کردند: رسانه باید کاری کند تا جوانان جهان حق را از باطل تمییز دهند و در این راه باید از گمانه زنی و تخمین ها خودداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی در همه امور به ویژه کار رسانه بیان کردند: گاهی ممکن است یک کلمه ناحق و ناثواب تمام برکات کار خبرنگاری را از بین ببرد، بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به تقوا مجهز باشند.

ایشان تاکید کردند: به یاری رسانه ها باید اسم مسجد مقدس جمکران به گوش تمام عالم برسد و در این ایام نیز شاهد بودیم که برافراشته شدن پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد این مسجد چه غوغایی در جهان برپا کرد.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران تصریح کرد: موقعیت مسجد مقدس جمکران را باید به همه دنیا بشناسانیم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: خبرنگاران قم و سایر نقاط کشور در جشن نیمه شعبان و دیگر مراسم مذهبی پای کار رسانه ای مسجد جمکران آمدند و شکوه و عظمت این مراسم ها را منعکس کردند که امیدواریم نهم ربیع الاول امسال که سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) است نیز قلم خبرنگاران همچون گذشته برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) زمینه سازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه