English

مدیرکل هواشناسی قم:

استقرار گرمای هوا در قم طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای این استان، گفت: طی امروز و ۲ روز آینده همچنان شاهد استقرار دمای بالای هوا در قم خواهیم بود.

استقرار گرمای هوا در قم طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهران حیدری بنی روز جمعه در گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: قم یا ثبت درجه ۴۳ درجه سانتیگراد بعد از شهر اهواز، دومین مرکز استان گرم کشور طی شبانه روز گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه، آسمان صاف و در ساعات بعدازظهر وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک اتفاق خواهد افتاد.

حیدری بنی افزود: روز شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود و روز یک‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گردوخاک و در ارتفاعات با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قم همچنین گفت: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده نیز آسمان صاف، در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: روند دما امروز و فردا کاهشی و سپس بطور نسبی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان قم ادامه داد: طی روزهای آینده وزش باد با سرعت بین ۲۵ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت در برخی ساعات در این استان پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه