English

معارفه مدیرکل جدید صداوسیمای قم

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قم طی آیینی با حضور مسئولان ملی و استانی معارفه شد.

معارفه مدیرکل جدید صداوسیمای قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای استان قم روز شنبه با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه حوزه علمیه، سیدمحمد آقامیری استاندار قم، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما و شماری دیگر از مسئولان کشوری و لشکری در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

طی این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های نزدیک به ۱۰ساله حجت‌الاسلام محمدلطفی نیاسر، احمد پهلوانیان به‌عنوان مدیرکل صداوسیمای استان قم منصوب شد.

معاون امور استان‌های صداوسیما در این آیین گفت: نهادهای راهبردی و معتبر جهان امروز به‌صراحت بیان می‌کنند که ایران در کنار آمریکا، چین و روسیه چهار کشوری هستند که به‌خاطر توانایی‌های مختلف می‌توانند از پیچ تاریخی کنونی جهان به‌سلامت عبور کنند.

حسن عابدینی با بیان اینکه دشمنان مجبور به اعتراف به قدرت روزافزون جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: پیشینه تاریخی و مذهبی و وجود اسطوره‌های تاریخی و دینی با جنسیت‌های مختلف در کنار مرجعیت شیعه و اعتقاد به منجی از عوامل پیروزی ایدئولوژیک ایران در پیچ تاریخی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود،‌ تقویت صداوسیمای مرکز قم را جزء اولویت‌های معاونت امور استان‌های صداوسیما یاد کرد و گفت: امروز دنیا تشنه شنیدن پیام‌های نجات‌بخش اولیای الهی است که قم در این عرصه می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

وی تصریح کرد: صداوسیمای قم باید پشتوانه فکری و فرهنگی سایر استان‌ها در ترویج و تبیین سبک زندگی ایرانی و اسلامی و سایر مباحث باشد.

استاندار قم نیز در بخشی از این آیین، با بیان اینکه صداوسیما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کند، گفت: موضوع جهاد تبیین در شرایط کنونی یکی از رسالت‌های مهمی است که صداوسیما در تحقق آن نقش بسزایی دارد.

سید محمد آقامیری با تاکید بر اینکه باید خدمات نظام به‌صورت عینی برای مردم تبیین شود، ادامه داد: القای ناکارآمدی نظام اسلامی مهم‌ترین کارویژه و هدف رسانه‌های بیگانه است.

مدیرکل جدید صداوسیمای قم نیز در ادامه عنوان کرد: صداوسیمای قم باید یک حوزه و بستر اندیشه‌ورزی و تولیدات فاخر در بعد ملی و بین‌المللی باشد.

احمد پهلوانیان یادآور شد: نشر تفکر دینی در سپهر رسانه‌ای،‌ رسالت مهمی است که صداوسیمای مرکز استان قم در دوره جدید باید به‌دنبال آن باشد.

همچنین دراین آیین با حکم پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر به‌عنوان مشاور صداوسیما در امور حوزه علمیه و روحانیت منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه