English

دبیر ستاد اربعین استانداری قم خبر داد؛

آمادگی قم برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین

دبیر ستاد اربعین استانداری قم با اشاره به تمهیدات ایجاد شده برای اسکان زائران اربعین در این استان گفت: در مجموع برای اسکان و خدمت‌رسانی به ۴۰۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

آمادگی قم برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حمیدرضا جعفری در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی ستاد اربعین قم که در سالن حضرت زینب‌ (س) استانداری قم برگزار شد،‌ طی سخنانی اظهار کرد: قرارگاه مردمی اربعین در استان، مسئولیت اسکان زائران را بر عهده گرفته، در ورودی‌های قم، یک پیامک به تمام تلفن‌های همراه ارسال، و اطلاعات لازم جهت محل‌های اسکان ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر بقعه امام‌زاده جمال‌(ع) و حرم حضرت معصومه‌(س) مکان‌های مختلفی مانند حسینیه‌ها و مساجد نیز برای اقامت زائران پیش شده است.

دبیر ستاد اربعین استانداری قم در بخش دیگری از سخنان، همچنین تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین را نیز موردتوجه قرارداد و یادآور شد: این راهپیمایی از ساعت ۶ صبح روز اربعین در بلوار پیامبر اعظم‌(س) آغاز و تا بعدازظهر ادامه می‌یابد.

جعفری اهمیت تأمین مایحتاج موردنیاز زائران مانند یخ بهداشتی، آب آشامیدنی و نان را مورد تأکید قرارداد و بیان داشت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی نان را هم در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و هم در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تأمین خواهد کرد.

وی اظهار کرد:‌ برخی زائران خارجی، برای خرید نان، کارت‌بانکی به همراه ندارند، ازاین‌رو تمهیداتی اندیشیده شده است.

مدیرکل امور رفاهی استانداری قم با تأکید بر اینکه کار خدمت‌رسانی به زائران از پنجم ماه صفر آغاز شده و تا پنجم ربیع‌الاول نیز ادامه خواهد یافت گفت: باتوجه‌به ورود زائران خارجی به قم همه دستگاه‌های اجرایی باید تا تاریخ اعلام شده برای ارائه خدمات آمادگی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه