English

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت:

محبان سیدالشهدا(ع) از سبک زندگی غربی فاصله می‌گیرند

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خداوند اگر بخواهد به کسی خیر بدهد به او محبت سیدالشهدا را می‌دهد و دل آن شخص را با سیدالشهدا مرتبط خواهد کرد، گفت: اگر محبوب ما سیدالشهدا(ع) باشد باید سعی کنیم سبک زندگی مان نیز طبق سبک زندگی ایشان باشد و از زندگی غربی فاصله بگیریم.

محبان سیدالشهدا(ع) از سبک زندگی غربی فاصله می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت الله کاظم صدیقی طی سخنانی در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: نفس اماره بزرگ‌ترین و خطرناک ترین دشمن درونی انسان است چرا که از دشمن درونی امکان فرار نیست و هوس‌ها، دنیاخواهی‌ها، زیاده‌طلبی‌ها، ثروت‌اندوزی‌ها و… همگی از نفس اماره ناشی می‌شود و تا انسان از سر نفس خود خلاص نشود از دست دشمن بیرونی خلاص نخواهد شد.

 وی با بیان اینکه شاید ترس از مرگ، جهنم و سؤال‌ و جواب از روز قیامت باعث شود انسان امورات خود را اصلاح نماید، خاطرنشان کرد: هر انسان دنبال منفعت خود است و امکان دارد طمع به نعمات بهشتی نیز باعث شود انسان خود را اصلاح نماید چراکه وعده همه چیز در بهشت داده شده است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه انسان اگر به دنبال راحتی و آسایش باشد باید زبان خود را کنترل نماید، افزود: راه آسان برای رسیدن به معنویت و کسب درجات عالیه، داشتن محبت به اهل‌بیت (ع) است.

 وی یادآور شد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به‌خاطرداشتن عشق اهل‌بیت (ع) در یک جنگ نابرابر به تمام دنیا ثابت کردند خون بر شمشیر پیروز است.

 صدیقی در ادامه گفت: محبت به اهل‌بیت (ع) در حقیقت محبت به مسلک و راه و نسخه‌های شفابخش حضرات معصومین(ع) است.

 وی خاطرنشان کرد: در کتاب کامل الزیارات بیش از ۷۵ حدیث در خصوص زیارت سیدالشهدا با عبارات و پیام‌های مختلف ذکر شده است که نشان‌دهنده اهمیت موضوع زیارت است و مراسم اربعین یک جلوه خاصی در این‌ خصوص دارد چرا که زیارت اربعین زیارت عشق است.

 صدیقی تأکید کرد: خداوند اگر بخواهد به کسی خیر بدهد به او محبت سیدالشهدا را می‌دهد و دل آن شخص را با سیدالشهدا مرتبط خواهد کرد.

 امام‌جمعه موقت تهران یادآور شد: هر مسیری غیر از مسیر الهی به سراب منتهی خواهد شد و مسافر به‌سوی خداوند به مقصد خواهد رسید.

 وی تأکید کرد: اگر محبوب ما سیدالشهدا و حضرات معصومین باشد باید سعی کنیم سبک زندگی، طبق سبک زندگی حضرات معصومین باشد و از زندگی غربی فاصله بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه