English

پیام محمدرضا موحد به مناسبت هفته دولت

محمدرضا موحد به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

پیام محمدرضا موحد به مناسبت هفته دولت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمدرضا موحد به مناسبت هفته دولت پیامی بدین شرح صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

این ذکر شهید رجایى و شهید باهنر - که این دو برادر عزیز، حقیقتاً مظهر علم و عمل بودند - در هفته‌ی دولت، یک امر مغتنمى است؛ یک چیز نمادین و باارزشى است. معنایش این است که ما - که مسئولین بخش‌های مختلف کشور هستیم - در رفتار عمومى خودمان، نگاهمان به همان ارزش‌هایی باشد که برجستگى شخصیت این دو عزیز، به‌خاطر آن ارزش‌هاست.

مقام معظم رهبری مدظله العالی

دوم تا هشتم شهریورماه هر سال که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، یادآور دولت مردمی و خدمتگزار و تراز جمهوری اسلامی یعنی دولت شهید رجایی است. دولتی که علی‌رغم دوره کوتاه خود، خاطرات خوبی از خدمت و مردم‌داری را اذهان مردم ایران به یادگار گذاشته است.

این نام‌گذاری، بهانه‌ای است برای قدرشناسی و تکریم از زحمات و تلاش‌های مخلصانه و شبانه‌روزی مدیران، مسئولین و بدنه کارکنان دولت که تمام تلاش خود را در جهت خدمتگزاری بی‌منت و عادلانه به مردم به کار گرفته و نظام جمهوری اسلامی را در مسیر رسیدن به اهداف و فتح قله‌های موفقیت یاری می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی، این هفته را به‌تمامی کارکنان خدوم دولت اعم از مدیران و کارمندان تبریک عرض نموده، دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امیدوارم دولت جدید با الگوگیری از اقدامات برجسته دولت‌های گذشته خصوصاً دولت شهید رجایی و شهید رئیسی، گام بلندتری در مسیر خدمت به مردم بزرگ کشورمان بردارد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مثل گذشته یارویاور دولت در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

ان‌شاءالله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب محمدرضا موحد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه