English

به همت اداره فرهنگی خواهران انجام شد؛

مشاوره فرزندآوری و باروری سالم در حرم مطهر بانوی کرامت

میز خدمت «مشاوره فرزندآوری و باروری سالم» با حضور روزانه ۲ مشاور و متخصص مامایی از دانشگاه علوم پزشکی قم در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد و بیش از ۵۰۰ نفر از زائران از خدمات رایگان این میز خدمت بهره‌مند شدند.

مشاوره فرزندآوری و باروری سالم در حرم مطهر بانوی کرامت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم میز خدمت «مشاوره فرزندآوری و باروری سالم» را در ایام اربعین حسینی با هدف جهاد تبیین و عبور از بحران جمعیت به مدت ۹ روز از ۲۹ مرداد الی ۶ شهریور در حرم مطهر بانوی کرامت برپا کرد.

 کارشناسان مامایی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این میز خدمت مشاوره‌هایی را با محوریت موضوعات فرزندآوری و پیامدهای تک‌فرزندی، راهکارهای پیشگیری از ناباروری و سقط‌جنین، پیامدهای سزارین و فواید زایمان طبیعی و مامایی و سلامت زنان ارائه کردند.

 گفتنی است این میز خدمت با حضور روزانه ۲ مشاور و متخصص مامایی در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد و بیش از ۵۰۰ نفر از زائران از خدمات رایگان این میز خدمت بهره‌مند شدند.

 این برنامه برای سومین سال متوالی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد که با استقبال زیاد زائران مواجه شد و در ایام پرتردد مجدداً نیز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه