English

فعالیت ۱۰ بوستان ویژه بانوان در قم

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: در حال حاضر ۱۰ بوستان ویژه بانوان در شهر قم فعال است و در تلاش هستیم بوستان جامع بانوان نیز راه‌اندازی شود.

فعالیت ۱۰ بوستان ویژه بانوان در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، نرجس نیازمند روز جمعه در گفتگویی با تاکید بر انجام فعالیت‌هایی در راستای سلامتی بانوان، افزود: سه بوستان برای ورزش بانوان در نظر گرفته شده بود که امسال به پنج بوستان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: بوستان جامع بانوان که مصوبه کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر است نیز با امکانات بسیار و مناسب بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم در شهر قم خانواده‌های بانشاط و شادی داشته باشیم که با اقداماتی از جمله آموزش صحیح، ارتقا اقتصاد خانواده، ورزش و نشاط و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی محقق می‌شود.

نیازمند در ادامه با بیان این‌که فعالیت های فرهنگی در دل محلات انجام شود، خاطرنشان کرد: کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر از اردیبهشت سال گذشته تشکیل شده و اقدامات زیادی در بخش بانوان به ویژه در حوزه فرهنگی انجام داده است.

به گفته وی، تشکیل کارگروه آموزش و تعالی و کارگروه آسیب‌های اجتماعی از جمله این اقدامات است تا بتوانیم زیرساخت مناسب برای جلوگیری از آسیب‌ها را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در کارگروه آسیب‌های اجتماعی سه گروه دانش آموزان، والدین و فرهنگیان هدف‌گذاری شده‌اند تا با ایجاد زیرساخت در همه پایه‌ها و برنامه‌ریزی مناسب یا همکاری دستگاه‌های متولی به نتایج مثبت دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه