English

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد؛

کاهش ۱۳درصدی مصدومان حوادث رانندگی در قم

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد مصدومان حوادث رانندگی در این استان ۱۳ درصد کاهش یافت.

کاهش ۱۳درصدی مصدومان حوادث رانندگی در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، عزت‌الله بهزادی نیا روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: تعداد مصدومان تصادف ها در مردادماه پارسال، ۲ هزار و ۶۲۶ نفر و در مردادماه امسال ۲ هزار و ۲۷۶ نفر بود که ۳۵۰ نفر کاهش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: تعداد تصادف ها در مردادماه پارسال و امسال به ترتیب ۲ هزار و ۱۰۴ فقره و یک هزار و ۸۳۵ فقره بود که ۲۶۹ فقره معادل ۱۲ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد مددجویان اورژانس از ۹ هزار و ۷۹۴ نفر در مردادماه پارسال به ۹ هزار و ۷۳ نفر در مردادماه امسال رسیده که ۷۲۱ نفر معادل ۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بهزادی نیا بیان کرد: تعداد ماموریت های کارشناسان اورژانس نیز با کاهش هشت درصدی از ۱۱ هزار و ۴۴۶ مورد در مردادماه سال گذشته به ۱۰ هزار و ۵۱۵ مورد رسیده است.

وی با اشاره به افزایش پنج درصدی تماس با این مرکز، خاطرنشان کرد: مردادماه سال گذشته ۲۸ هزار و ۵۸۸ تماس و در مدت مشابه امسال ۲۹ هزار و ۹۱۸ تماس با این مرکز برقرار شد که یک هزار و ۳۳۰ تماس افزایش یافته است.

به گفته وی، در این مدت تعداد ماموریت موتورلانس ۸۵ مورد معادل هشت درصد افزایش یافته که پارسال یک هزار و ۴۹ مورد و امسال یک هزار و ۱۳۴ مورد بوده است.

رییس مرکز اورژانس 115 قم افزود: مردادماه امسال تعداد پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم ۲ سوتی و انتقال مددجو توسط بالگرد نیز به ترتیب ۴ نفر نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه