English

رئیس کل دادگستری قم؛

نجات ملل اسلامی ثمره خون شهیدان مقاومت خواهد بود

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: بی تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات ملل اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

نجات ملل اسلامی ثمره خون شهیدان مقاومت خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در پیامی حمله‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

شهید سید حسن نصرالله اکنون در جوار رحمت بی‌کران الهی، متنعم و همراه با سایر شهدای والامقام محور مقاومت میهمان خوان مولایش حضرت سیدالشهدا (ع) است.

این شهید عزیز مقاومت پاداش ده‌ها سال جهاد فی سبیل الله و دشواری‌های آن را در خلال یک پیکار مقدس دریافت کرد، فیض شهادت پس از اینهمه مجاهدت حق مسلّم او بود. 

بی تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات ملل اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

اینجانب شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه، محضر مبارک مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، امت اسلام، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، همه آزادگان جهان، خانواده معزز ایشان، و ارادتمندان آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت و فضل واسعه الهی را برای ایشان مسئلت می‌‎نمایم.»                         

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه