English

سید احمد خاتمی؛

مسیر مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سید حسن نصرالله نه تنها مسیر مقاومت را مختل نمی‌کند؛ بلکه ادامه این مسیر و مکتب را استوارتر خواهد کرد تا به نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی منجر شود.

مسیر مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حوزیان استان قم، صبح امروز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

آیت الله سید احمد خاتمی در این مراسم گفت: شهید سید حسن نصرالله مجاهدی کبیر بود که همیشه به فکر جهاد بود و تا آخری لحظات برای مردم مظلوم تلاش می‌کرد و مطابق با تعبیر رهبر معظم انقلاب، جهان اسلام شخصیتی با عظمت را از دست داد.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله قهرمانانه در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سرنوشت رژیم فاسد و غاصب صهیونیستی باتوجه به جنایت‌هایی که مرتکب می‌شود، نابودی خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: سید حسن نصرالله یک مکتب است و در این متب "ما نمی‌توانیم و تسلیم" جایی ندارد؛ بنابراین همانطور که این شهید بالامقام تاکید داشت، حزب الله مقتدر است.

خاتمی ادامه داد: دشمن قصد دارد ملت ایران را از مقاومت خسته کند، اما این تلاش‌ها راه به جایی نمی‌برد، با اینکه امت ما غرق در ماتم است اما این داغ ما را از وظایف خود که یکی از آن‌ها اطاعت از ولایت فقیه است، دور نمی‌کند.

وی با اشاره به اهمیت زیست انقلابی در ماندگاری اسلام گفت: و این زیست اسلام را مانند خار در چشم و استخوان در گلوی دشمنان اسلام قرار داده، در این بین باید مراقب جنگ روانی دشمن و دورغ‌هایی که با هدف ایجاد اختلاف گفته می‌شود باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه