English

فرمانده انتظامی استان:

قم در جایگاه دوم کشوری کاهش جرایم قرار گرفت

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ارتقای عملکرد نیروی انتظامی استان گفت: قم در سال گذشته در زمینه کاهش جرایم رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

قم در جایگاه دوم کشوری کاهش جرایم قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با آیت الله سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: به برکت انقلاب اسلامی پلیس ایران به دنبال پیاده‌سازی اهداف و ارزش‌های الهی و منویات مقام معظم رهبری است و تلاش خود را در جهت رسیدن به پلیس تراز تمدن اسلامی قرار داده است.

وی با اشاره به اقداماتی که در زمینه افزایش روحیه معنوی و معرفتی پلیس صورت‌گرفته عنوان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان قم رتبه اول کشوری در مسابقات قرآن شده و این اقدامات تأثیرات مثبتی در عملکرد نیروی انتظامی داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در سامانه ۱۹۷ که برای ارتباطات مردمی قرار داده شده، شاهد کاهش ۵۰ درصدی شکایات مردمی و افزایش ۳۳ درصدی ابراز تقدیر و تشکر مردم از پلیس در سال گذشته بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی استان قم تحت فرمان مقام معظم رهبری با تمام وجود آماده سربازی در هر جایی است که نیاز به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های الهی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه