English

رئیس هیات مدیره خانه صنعت قم:

حمایت از صنایع کوچک و متوسط قم به اشتغالزایی کمک می‌کند

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر ضرورت حمایت از صنایع کوچک و متوسط استان گفت: حمایت از این مجموعه‌ها به اشتغالزایی و افزایش تولید کمک می‌کند.

حمایت از صنایع کوچک و متوسط قم به اشتغالزایی کمک می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمد آقاجانی گفت: در استان قم بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ واحد در ۱۹ انجمن تخصصی در زیرمجموعه خانه صنعت استان قرار دارند که برای حل مشکلات به تولیدکنندگان مشاوره می‌دهند.

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد:  ما به‌نوعی رابط بخش خصوصی و دولتی هستیم و سعی می‌شود از ظرفیت‌های قانونی برای پیگیری چالش‌های تولیدکنندگان استفاده شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه صنعت در استان گفت: تامین نیروی انسانی از چالش‌های این حوزه است و برای جبران کمبود در این حوزه بنا شد از اتباع با صدور کارت کار استفاده شود.

وی افزود: برای حمایت از نیروی کار، مزایای مختلف مانند بیمه تکمیلی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری داریم.

آقاجانی تامین برق را یکی دیگر از مشکلات حوزه صنعت برشمرد و گفت: ایجاد یک شرکت تعاونی برای تامین برق یکی از گزینه‌های پیشنهادی در این حوزه است که می‌تواند کمک کننده باشد و در خانه صنعت این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به فعال بودن صنایع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد خیرین استان قم در دسته صنعتگران قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه