English

استاندار قم:

تبیین عملیات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد

استاندار قم بر لزوم تبیین عملیات مهم موشکی سپاه علیه رژیم جعلی صهیونیستی تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی فکر می‌کرد تلاویو در حصار امن قرار دارد و این تفکر دیشب به یک باره فرو ریخت.

تبیین عملیات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید محمد آقامیری در جلسه هماهنگی قرارگاه اردوهای راهیان نور با اشاره به حملات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی، این اقدام مقتدرانه را موجب فروریختن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی ذکر کرد.

استاندار قم یاد سیدالشهدای جبهه مقاومت را گرامیداشت و مثال عینی سخنان مهم شهید سید حسن نصرالله مبنی بر تشابه ساختار رژیم سفاک جعلی با خانه عنکبوت را عملیات موشکی سپاه دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش مهم اردوهای راهیان نور، این حرکت را ابزار مهمی در انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس برای ماندگاری و دوری از تحریف‌ها به روایت محکم و صریح نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در استان قم افزود: قطعاتی از خاک کشورمان متبرک به قدوم شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ارزشمند هستند و باید از این فضاهای متبرک در جهت انسان سازی و حفظ ارزش‌ها بهره برد.

وی، استفاده از برکات یاد و نام مقدس شهدا در راستای حفظ مسیر زندگی در کنار فضای اردوهای راهیان نور را به‌عنوان قدمگاه شهدا توصیه کرد و گفت: مدیران استان برای پشتیبانی از اردوهای راهیان نور علاوه بر نگاه به چارچوب وظایف قانونی، باید با جان دل از این برنامه حمایت کنند.

آقامیری گفت: توجه به مسایل و پروژه‌های‌های عمرانی مهم است ولی بدانیم که توجه به مقوله انسان سازی بسیار مهمتر است و تمام دستگاه‌ها باید به حمایت و تامین یک ردیف اعتباری جهت اجرای این مهم نگاه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش شهرداری قم در پشتیبانی از اردوهای راهیان نور گفت: من یادم نمی‌آید که جایی از شهرداری قم در راستای شرکت در حرکت‌های فرهنگی درخواستی داشته باشیم و مخالفتی صورت گرفته باشد، شهردار همیشه پای اقدامات فرهنگی در استان بوده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه