English

رئیس اداره نگهداری راه‌هاس استان قم:

بهسازی محور قدیم قم- کاشان تا پایان مهر به سرانجام می‌رسد

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: طرح بهسازی محور قدیم قم- کاشان حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان مهر به بهره‌برداری برسد.

بهسازی محور قدیم قم- کاشان تا پایان مهر به سرانجام می‌رسد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مجتبی نوروز زاده، گفت: جاده قدیم قم- کاشان از محورهای ترانزیتی استان است که به موازات آزادراه قم- کاشان از ترافیکی ترکیبی (غالبا خودروهای نیمه سنگین) و چشمگیر برخوردارست.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم اضافه کرد: ۳۵ کیلومتر از مسیر قدیم قم- کاشان در حوزه مسئولیتی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم قرار دارد.

وی در ادامه به اجرای طرح بهسازی این محور پرداخت و گفت: در قالب این پروژه که از تیر ماه امسال اجرایی شده، متناسب با موقعیت و وضعیت احصاء شده هر قطعه، نسبت به اجرای عملیات تراش آسفالت، اجرای ماسه آسفالت، بیندر و همچنین درزگیری و لکه‌گیری هندسی اقدام می‌شود.

این مسئول، میزان اعتبار اجرایی پروژه را بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال عنوان و یادآور شد: تمامی هزینه اجرایی طرح بهسازی جاده قدیم قم- کاشان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.

نوروز زاده درخصوص طول و موقعیت اجرایی طرح اظهار کرد: طول اجرایی پروژه بهسازی محور قدیم قم- کاشان افزون بر ۱۵ کیلومتر و مقطع اجرایی آن از پل آزادراه قم- کاشان تا انتهای حوزه مسئولیتی اداره کل متبوع است.

وی، محور قدیم قم- کاشان را از مسیرهای دارای ترافیک غالبا چشمگیر برشمرد و تاکید کرد: از مترددین گرامی این محور ترانزیتی درخواست می‌شود درمدت اجرای پروژه همکاری لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه