English

آیت الله نوری همدانی؛

ایجاد امنیت باید در سراسر کشور یکسان باشد

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم عنوان کرد: یکی از مهمترین خدمات، ایجاد امنیت است‌ و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

ایجاد امنیت باید در سراسر کشور یکسان باشد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با عده‌ای از فرماندهان نیروی انتظامی ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند این نیرو گفت: امروز امنیت موجود در کشور بواسطه این جانفشانی‌هایی است که نیروی انتظامی انجام‌ می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

این مرجع جهان تشیع با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیر مومنان «علیه السلام» خطاب به مالک اشتر به اهمیت خدمت رسانی به مردم در نقاط دور و نزدیک تاکید کرد و گفت: سه نیاز مردم باید در هر نقطه مسکونی تامین شود والا هرج و مرج حاکم می‌گردد که شامل داشتن فقیه عالم و پرهیزکار، طبیب بصیر و ثقه و همچنین امیر خیّر و مطاع است.

آیت الله نوری همدانی ، شرایط زمان و تحولات منطقه را مهم دانسته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت خاطرنشان کرد: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن که هدفش از بین بردن دین و ارزش‌ها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر است جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه