English

واکنش امام جمعه اردبیل به قتل دختر پارس‌آبادی

تا مغز استخوان در سوگ آتنا می‌سوزم

امام جمعه اردبیل ‌ با تسلیت درگذشت آتنا اصلانی گفت: آتنا را فرزند خودم می‌دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم و از اینکه استان ما مبتلا به چنین تنزلی شده ‌قلبا و روحا حسرت و تاسف می‌خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می‌دانم.

تا مغز استخوان در سوگ آتنا می‌سوزم

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پیامی درگذشت آتنا اصلانی، دختر خردسال پارس‌آبادی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: آتنا را فرزند خودم می‌دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم با خانواده مکرم و داغدار وی و با اهالی معظم پارس‌آباد و هم استانی‌های عزیز در این فاجعه بزرگ انسانی و فرهنگی غمگسارم و از اینکه استان ما مبتلا به چنین تنزلی شده است قلبا و روحا حسرت و تاسف می‌خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می‌دانم.

در ادامه این پیام آمده است: پیام آن طفل معصوم و مطالبه آن خلدآشیان مظلوم از همه ما این است که اگر دلتان به من می‌سوزد دست به دست هم بدهید و با آفریدن فرهنگی فاخر و عطوف؛ فضای امن و سالم تربیتی برای نور دیدگانتان بسازید و مجال به ناهنجاری‌های فرهنگی و رشد حیوانات انسان‌نما ندهید تا آتناهای دیگر مثل من گرفتار دیو سیرتان نگردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه