English

افتتاح پروژه های عمرانی در ماسال به مناسبت هفته دولت

6 واحد مسکن مددجویان، ساختمان دهیاری روستای مرکیه و آسفالت راه روستایی دوله کوه ماسال همزمان با فرارسیدن هفته دولت در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های عمرانی در ماسال به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج از ماسال، عظیم نوروزی رئیس کمیته امداد ماسال در مراسم افتتاح ۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور مسئولین شهرستان برگزار می شد، گفت: واحدهای برنامه ریزی شده برای سال ۹۵ به اتمام رسید و  ۶ واحد مسکن مددجویان در سال جاری نیز از سوی این اداره به بهره برداری رسیده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: در مجموعه ۱۳۷ میلیون تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده که ۷۵ میلیون تومان آن وام، ۴۵ میلیون تومان کمک بلا عوض و ۱۷ میلیون تومان آورده مددجویان بوده است.

محمد ابروفراخ بخشدار مرکزی ماسال نیز در مراسم بهره برداری از ساختمان دهیاری روستای مرکیه گفت: ساختمان دهیاری روستای مرکیه با زیربنای ۷۰ متر و با هزینه ۳۰ میلیون تومانی که ۱۳ میلیون تومان آن از اعتبارات استانداری و ما بقی از درآمد دهیاری تامین شده، ساخته شد.

وی افزود: زمین این ساختمان هم با پیگیری های دهیاری و شورای اسلامی روستا توسط یکی از اهالی به دهیاری اهدا شد.

بخشدار مرکزی ماسال در تشریح دیگر پروژه‌های عمرانی در این روستا گفت: امروز در کنار ساختمان دهیاری ۲ پل هم با اعتبار ۲۴ میلیون تومانی به بهره برداری می رسد.

ابروفراخ خاطر نشان کرد: این دو پل در سال ۹۵ آغاز و در سال ۹۶ به بهره برداری رسیدند که از هرکدام تقریبا ۱۰ خانوار به صورت مستقیم بهره مند می شوند. همچنین ساختمان غسالخانه روستا در هفته جاری به بهره برداری رسیده است.

فرهاد گل محمدی رئیس اداره راه و شهرسازی ماسال در مراسم آسفالت راه روستایی دوله کوه ماسال  گفت: طول ابلاغی آسفالت برای این روستا ۱ کیلومتر بود که توانستیم با هزینه کرد ۲۳۰ میلیون تومان عملا آن را به ۱۳۰۰ متر برسانیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماسال با اشاره به بهره مندی ۶۰ خانوار از این پروژه اظهار داشت: از زحمان آقای فاطمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان که ماشین آلات این اداره را در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه