English

کدهای اخلاقی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ارزش های رفتاری تبدیل می شوند

نهمین جلسه ادواری شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور اعضای شورای فرهنگی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد و طی آن تبدیل کدهای اخلاقی به ارزش های رفتاری در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

کدهای اخلاقی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ارزش های رفتاری تبدیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، شاهرخ یوسف زاده  در این جلسه با توجه به  تبدیل کدهای اخلاقی به ارزش های رفتاری خاطر نشان کرد: لازمه هر حرکتی توجه به ارزش هاست و برای بهبود و تعالی فرهنگی پایبندی به ارزش ها امری ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشگی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر ارزش آفرینی برای ذی نفعان یکی از ارزش های نهادینه شده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، گفت: برای حفظ ارزش ها در بین کارکنان، ابتدا باید بدنه مدیریتی دانشگاه به اجرای این ارزش ها همت گمارد.

وی افزود: حفظ ارزش ها و بهبود فرهنگ ها با دیدن مشکلات رفتاری و اخلاقی و ارایه راهکار بهبود برای مشکلات شناسایی شده امکان پذیر است و هر مدیر باید در جایگاه خود برای تحقق این مهم تلاش نماید. در این زمینه پایایی و ماندگاری یک ارزش با نوآوری و خلاقیت افزایش می یابد.

معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به دو مقوله افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مردم از برگزاری ماهانه نمایشگاه عفاف و حجاب و تشکیل هسته های امر به معروف و نهی از منکر در بین کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه خواستار استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بدنه دانشگاه برای تحقق این مهم شد.

وی با تاکید بر استفاده از نوآوری و خلاقیت جهت حفظ ارزش ها،  همت همه مسوولین را خواستار شد و افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مردم را از جمله فعالیت های حایز اهمیت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه