English

استاندارهرمزگان در دیدار با معاون وزیر دفاع:

هرمزگان ظرفیت ایجاد شهرک صنایع دریایی را دارد/ توسعه دریا محور با ایجاد شهرک های صنایع دریایی

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استعداد داشتن شهرک صنایع دریایی را دارد، گفت: با توجه به شرایط ویژه استان هرمزگان و قرار داشتن درکنار خلیج فارس و سواحل مکران، توسعه دریامحور در این استان یک ضرورت است که می‌توان با احداث شهرک صنایع دریایی به این مهم درست یافت.

هرمزگان ظرفیت ایجاد شهرک صنایع دریایی را دارد/ توسعه دریا محور با ایجاد شهرک های صنایع دریایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در دیدار با معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه هرمزگان استعداد داشتن شهرک صنایع دریایی را دارد، عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان هرمزگان و قرار داشتن درکنار خلیج فارس و سواحل مکران، توسعه دریامحور در این استان یک ضرورت است که می‌توان با احداث شهرک صنایع دریایی به این مهم درست یافت.

وی اضافه کرد: این شهرک می تواند تلفیقی باشد از تمامی توانمندی کشور در وزارت دفاع و وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی بخش خصوصی تا صنعت دریایی را در کشور توانمندتر از امروز سازیم.

استاندارهرمزگان عملکرد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه صنایع دریایی را عالی دانست و بیان داشت: عملکرد وزارت دفاع در حوزه صنایع دریایی و ورود به این عرصه بسیار هوشمندانه و عالی بود و امروز پس از شنیدن توفیقات این سازمان بسیار خوشنود شدم و احساس افتخار می‌کنم.

همتی با برشمردن ظرفیت‌های هرمزگان در تولید، تعمیر و طراحی انواع شناور، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌هایی که به انواع شناور نیاز دارند باید به صنعتگران بومی سفارش ساخت دهند.

وی اضافه کرد: در صورت نیاز با رئیس جمهور، وزرا و مدیران کشوربرای سفارش‌گیری در زمینه صنایع دریایی رایزنی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه