English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:

برخی افراد خرافه‌گرایی را در کهگیلویه و بویراحمد ترویج می‌دهند / تخریب امامزاده‌های جعلی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از افراد با سوءاستفاده از اعتقادات و باورهای مردم خرافه‌گرایی را در استان ترویج می‌دهند.

برخی افراد خرافه‌گرایی را در کهگیلویه و بویراحمد ترویج می‌دهند / تخریب امامزاده‌های جعلی

به گزارش موج از یاسوج، حجت الاسلام سید نورالله حجتی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اوقاف متولی اماکنی است که فلسفه وجودی آن تبلیغ است، اظهار کرد: تاکنون چندین امامزاده جعلی در استان شناسایی شده است، و برخی از افراد با سواستفاده از اعتقادات و باورهای مردم خرافه‌گرایی را در استان ترویج می‌دهند.

وی تصریح کرد: این افراد سودجو شناسایی شدند و با آنها برخورد شده است و انتظار می‌رود مردم ولایتمدار فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده چنین عوام فریبی‌ها به سازمان اوقاف اطلاع دهند.

جنتی پور به استقبال مردم این استان برای اعزام روحانی به مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: در صورت اعلام نیاز مردم به روحانی، این سازمان آمادگی دارد روحانیان بیشتری را به مناطق مورد نیاز در دهه آخر صفر اعزام کند.

وی افزود: تاکنون ۲۲ روحانی به مناطق مختلف استان اعزام شده است و ۱۵ روحانی بومی نیز برای پاسخگویی به سوالات شرعی مردم در بقاع متبرکه مستقر هستند.

جنتی پور با بیان اینکه همه گرفتاری‌های اهل بیت(ع) و اسرای کربلا بعد از عاشورا آغاز می‌شود، تاکید کرد:  باید دهه دوم محرم و ماه صفر نیز به سنتی برای برگزاری مراسم‌ها تبدیل شود و  به طور قطع ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ ناب اسلام، ایثار و شهادت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه